Webinar 15. april kl 14.30 - 16.00 Kari Widerøes Minnepris 2021

Program:

1. Presentasjon av prisvinner Unni Kirste ved leder for minnefondet, Gunnvald Kvarstein

2. Prisvinnerforedrag ved Unni Kirste: Hvorfor og hvordan styrke kompetansen på smertefeltet – spesielt blikk mot bekkensmerter.

3. Presentasjon av etterutdanninger innen smerte med diskusjon om komptetansebygging og kompetansespredning. Moderator: Tone Marte Ljoså og Audun Stubhaug

Åpent webinar- Ingen påmelding

Direkte lenke til Webinaret (Zoom)

Fullstendig innloggingsdetaljer: Se nedenfor

Om prisvinneren: Unni Kirste (f.1948) er spesialist i fødselshjelp og kvinnesykdommer. Gjennom sitt arbeid som gynekolog har hun vist et særlig engasjement i behandling av pasienter med smertetilstander i bekkenet. Hun har samtidig vært aktiv i grunnutdannelsen og videreutdanning innen en rekke helseprofesjoner og deltatt som foreleser ved både nasjonale og internasjonale fagmøter og konferanser. Hun var første leder for Norsk forening for smertemedisin og har i flere år vært deltatt i styret for Norsk smerteforening.

Hun har de siste årene nedlagt en betydelig innsats for å skape «kompetanseområde smertemedisin» som eget fordypningsområde for leger.

PÅLOGGINGSINFORMASJON:

Time: Apr 15, 2021 02:30 PM Oslo

Direkte lenke

ttps://uio.zoom.us/j/67039871577?pwd=YlMzdmRhSTVxY05xeUYwWHpldlpGdz09

Fra enkelte nettverk fungerer ikke lenken direkte. Du kan da kopiere hele lenken og lime den inn i adressefeltet til en moderne nettleser (Chrome, Edge m flere – ikke Internet explorer)

Velg så «Join from Your Browser “ og ikke den blå knappen med «Launch meeting»

Meeting ID: 670 3987 1577

Passcode: 438349

Documentation on how to use Zoom can be found here: https://www.uio.no/english/services/it/phone-chat-videoconf/zoom/https://www.uio.no/english/services/it/phone-chat-videoconf/zoom/

nf/zoom/